sâmbătă, 11 aprilie 2009

IISUS CHRISTOS IN NOI

Christos în noi nu este un concept intelectual fabricat de mintea noastra sau de alta persoana. Nici un crucifix nu este. Este toata puterea de viata si lumina de la Dumnezeu în corpul nostru, minte si sentimente, care iradiaza cu toata forta si puterea Divina de a crea, a face minuni si a transforma tot ceea ce dorim .
Daca esti sarac Christos în tine î-ti poate da bani si toate bogatiile pe care le doresti. Daca esti bolnav, Christos în tine este sanatatea de care ai nevoie. Daca îti lipseste iubire, Christos în tine este toata iubirea dorita. Daca ai lipsa de inteligenta, Christos în tine este întelepciunea. Daca iti lipseste vointa de a face lucruri, Christos este voluntatea lui Dumnezeu.
Este suficient doar sa te gandesti la Dumnezeu ca o lumina în pieptul tau, care are toata puterea asa ca un Soare Spiritual si decreteaza cu tot sentimentul pe care îl poti : Eu Sunt Bogatia, Eu Sunt Sanatatea, Eu Sunt Iubirea, Eu Sunt Inteligenta, Eu Sunt Vointa. Si numai facând aceasta, decretând cu tot sentimentul dorit, fara sa te întorci a repeta negativismul, se va face minunea transformarii. Nu trebuie sa crezi ceea ce ti se spune. Pune în practica si vei vedea.
Puterea Lui Dumnezeu manifestându-se prin mediul Lui Christos în tine. Simte-L pe Christos ca pe Dumnezeu în Trei Divinitati , manifestându-se ca Trei Raze de Lumina într-o singura Flacara Tripla: Flacara Albastra reprezinta Voluntatea Divina, cea Galbena Iluminarea Divina iar cea Roza este Iubirea Spirituala.

0 Comentarii:

 
Powered by Blogger