vineri, 30 aprilie 2010

Dumnezeu isi testeaza copiii ...

* - a testa [în special metale] a investiga, examina, demonstra, încerca, proba, cercetaLa fel ca în:

1. Iosif a pus pe frații săi la încercareGeneza 42:15 Iatã cum veti fi încercați. Pe viața lui Faraon cã nu veti iesi de aici pânã nu va veni fratele vostru cel tânãr!Geneza 42:16 Trimiteţi pe unul din voi să aducă pe fratele vostru; iar voi, rămâneţi la opreală. Cuvintele voastre vor fi puse astfel la încercare şi voi şti dacă adevărul este cu voi sau nu; altfel, pe viaţa lui Faraon că Sunteţi nişte iscoade.”

2. David a binecuvântat pe Domnul în faţa întregii adunări. 1 Cronici 29:17 Ştiu, Dumnezeule, că Tu cercetezi inima, şi că iubeşti curăţia de inimă; de aceea Ţi-am adus toate aceste daruri de bunăvoie în curăţia inimii mele, şi am văzut acum cu bucurie pe poporul Tău, care se află aici, aducându-Ţi de bunăvoie darurile lui.

3. Iov vorbește despre încercareIov 7:17 Ce este omul, ca să-Ţi pese atât de mult de el, ca să iei seama la el, să-l cercetezi în toate dimineţile, şi să-l încerci în toate clipele?Iov 12:11, Iov 34:3 Nu testează urechea cuvintele și cerul gurii, gustul ?Iov 23:10 Dar El ştie ce cale am urmat; şi, dacă m-ar încerca, aş ieşi curat ca aurul.Iov 34:36 Sã fie încercat, deci, mai departe, fiindcã rãspunde ca cei rãi!

4. Psalmii despre cercetarePsalmi 7:9 Ah! pune odată capăt răutăţii celor răi, şi întăreşte pe cel neprihănit, Tu, care cercetezi [încerci] inimile şi rinichii, Dumnezeule drepte!Psalmi 11:4 Domnul este în Templul Lui cel Sfânt, Domnul Îşi are scaunul de domnie în ceruri. Ochii Lui privesc, şi ploapele Lui cercetează pe fiii oamenilor.Psalmi 11:5 Domnul cearcă pe cel neprihănit, dar urăşte pe cel rău şi pe cel ce iubeşte silnicia.Psalmi 17:3 Dacă îmi vei cerca inima, dacă o vei cerceta noaptea, dacă mă vei încerca, nu vei găsi nimic: căci ce-mi iese din gură, aceea şi gândesc.Psalmi 26:2 Cercetează-mă [examinează-mă], Doamne, încearcă-mă, trece-mi prin cuptorul de foc rinichii şi inima!Psalmi 66:10 Cãci Tu ne-ai încercat, Dumnezeule, ne-ai trecut prin cuptorul cu foc, ca argintul.Psalmi 81:7 Ai strigat în necaz, şi te-am izbăvit; ţi-am răspuns în locul tainic al tunetului, şi te-am încercat la apele Meriba.Proverbe 17:3

Tigaia lămureşte argintul, şi cuptorul lămureşte aurul; dar Cel ce încearcă inimile, este Domnul.Ieremia 9:7 „De aceea, aşa vorbeşte Domnul oştirilor: „Iată, îi voi topi în cuptor, şi îi voi încerca. Căci cum aş putea să mă port altfel cu fiica poporului Meu ?

1 Comentarii:

Unknown spunea...

1.Va rugam sa promovati site-ul nostru. Detalii aici: http://codexalimentarius.info/?page_id=263

 
Powered by Blogger